Előhang 1. rész

2010.12.06. 18:00

Valami sosem változik. Az emberiség ilyen. Mióta a világon vagyunk létezik bűnözés. Csak az emberiség teljes kipusztulásával szűnhet meg. A bűnözés velejárója természetesen a bűnüldözés, a bíróságok, tárgyalások, elítéltek, börtönök, kivégzések.

Én is ennek a körnek voltam részese egykor. Még régen, a 21. század végefelé átéltem mindent, mit nem szerettem volna. De akkoriban az élet valahogy máshogy telt, mint most. Nem mintha most béke lenne az emberek között. Szivükben továbbra is harag és gyűlölet, melyeket a Sötét Újkorból merített eszmék táplálnak már századok óta.

Mikor elkezdtem írni ezt a naplót 2389 végefelé jártunk. Hónapokkal, napokkal már régen nem foglalkozik senki. Az évekkel sem. A földön szinte csak én tartom számon, hogyan peregnek a napok, változnak az évszakok. Én és pár múltbéli vagy jelenlegi társam vagyunk azok, kik nem adtuk fel, nem süllyedtünk bele a sötétségbe, mikor az emberi gondolkodást és ragyogó elképzeléseket minden lehetséges eszközzel írtották, üldözték, elnyomták.

Említettem a bűnözést, hogy én is részes voltam a körnek. Igen, elítéltek. Elítéltek egy olyan dologért, amit tényleg elkövettem. De akkor még nem tudtam róla, hogy annak a tettnek ilyen következményei lesznek az életemre. Még mindig tisztán hallom a fejemben a 8 esküdt egybehangzó kijelentését. Bűnös! A bíró sem tehetett mást, a gyilkosság következménye halál.
- Az ítélet halál! Fellebbezésnek helye nincs! Végrehajtandó ma éjfélkor!

Annak az oka, hogy még most is itt vagyok szorosan összefügg azzal amiért elítéltek. Nem csak az oka, hanem az okozója is. Ő még most is társam. Elmondta nekem, hogy mit és miért tett velem, meggyőzött. Ahogy én is próbállak majd meggyőzni titeket, hogy helyesen cselekedtünk. Mindvégig.

Mindketten sajnáljuk a Sötét Újkor néven ismert másfél évszázadot. Azt is sajnáljuk, hogy mi okoztuk. Drea Morrigan vagyok. Drea.

A bejegyzés trackback címe:

https://drea.blog.hu/api/trackback/id/tr912494119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása